Проєкт орієнтований на підтримку підприємницьких ініціатив молоді у прикордонному регіоні України шляхом розвитку підприємницьких навичок, ознайомлення із практичним досвідом функціонування студентського підприємницького середовища у Польщі та розширення можливостей для українсько-польських підприємницьких молодіжних ініціатив.
Учасниками молодіжного обміну стали 36 осіб (по 18 осіб з України та Польщі). Група українських учасників охоплювала молодих людей віком 18-25 років, які проживають чи навчаються у Чернівецькій області України і прагнуть реалізувати власні підприємницькі ідеї шляхом вивчення польського досвіду. Перевага у конкурсному відборі учасників надавалася внутрішньо переміщеним особам, а також учасникам із економічними труднощами, що обмежують їхню участь у подібних молодіжних обмінах без відповідної фінансової підтримки.
Основні завдання проєкту передбачали:
- зміцнення та розвиток підприємницьких здібностей у молодого покоління як інструмент для підвищення конкурентоспроможності регіону;
- зменшення негативних міграційних тенденцій серед молоді шляхом їхньої самореалізації;
- ознайомлення із польським досвідом розвитку молодіжного підприємництва;
- та можливістю подальшої комерціалізації студентських ідей;
- сприяння налагодженню кроскультурного контакту між молоддю України та Польщі, що стане підґрунтям до створення українсько-польських молодіжних підприємницьких ініціатив.
Під час участі у проєкті учасники мали можливість ознайомитися із стартап-екосистемою Жешувського університету, відвідали Підкарпатський науково-технологічний парк, KWADRAT – Підкарпатський простір креативності, Samsung Інкубатор. Вивченню досвіду інноваційних бізнес-ініціатив на Підкарпаттю на практиці сприяли навчальні візити на підприємства Robosoccer та «Colorland».
Проєкт «Час на стартап: польський досвід для підвищення підприємницьких здібностей у молоді прикордонного регіону України» чи не найкраще підкреслив, що молоде покоління є найціннішим інтелектуальним ресурсом нашої країни, здатним забезпечити її конкурентоспроможність, розвивати інноваційні бізнес-ідеї та будувати «мости співпраці» через кордони.