За словами Андрія Реви, документ передбачає модернізацію форм профорієнтаційної роботи з молоддю, застосування сучасних інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій у профорієнтації, створення центрів кар'єри на базі закладів професійної і вищої освіти.
Лілія Гриневич наголосила на тому, що співпраця необхідна для створення системи моніторингу професійної самореалізації і працевлаштування випускників. Така система дасть можливість відслідковувати успішність подальшого кар’єрного зростання випускників у прив’язці до навчального закладу, аналізувати перспективи для студентів і роботодавців. А також сприятиме коригуванню освітньої політики.
"Впевнений, що лише консолідована співпраця може довести до серйозного результату. Першим кроком для досягнення нашої мети є підписання меморандуму, а потім - наполеглива праця щодня", - зазначив Ігор Жданов.
Міністр молоді та спорту зауважив, що необхідно враховувати вимоги ринку праці, інноваційні процеси та зміни в суспільстві. Адже, на сьогодні, існує значний розрив між тими навичками, які роботодавці прагнуть бачити у молодої людини, і тим, чому навчають у закладах освіти.
"Тому так гостро стоїть питання якісної професійної орієнтації молоді - рушійної сили суспільства. І це проблема кроссекторальна", - акцентував Ігор Жданов.
На те, що спільні зусилля допоможуть молоді робити правильний вибір майбутньої кар'єри, звернула увагу Ольга Макогон.
Меморандум визначає і такі напрями співробітництва як створення спільної платформи для профорієнтаційної роботи; організація спільних профорієнтаційних заходів для молоді; залучення молоді до участі в конкурсах фахової майстерності тощо.
Передбачається також створення умов для підвищення ефективності співпраці між підприємствами, установами, організаціями та закладами освіти щодо проведення профорієнтації молоді.