У Києві відбулися зустріч і публічна дискусія «Національна ідентичність у бізнесі та освіті: формування сенсів». Подія зібрала представників та представниць бізнесу, освіти, громадського сектору та експертів з корпоративної соціальної відповідальності задля обговорення того, як українська національна та громадянська ідентичність транслюється крізь проєкти, бренди, навчальні програми – й як це впливає на майбутнє країни.
Про державні пріоритети та інновації у сфері ідентичності розповіла в.о. начальника управління утвердження української національної та громадянської ідентичності Міністерства молоді та спорту України Наталія Гонтаренко. Вона акцентувала на важливості цілеспрямованої державної політики у формуванні національної стійкості, презентувала стратегічні завдання та поділилася новими підходами, які впроваджує Міністерство.
«росія вбиває українців і українок на фронті. Водночас вона намагається стерти нашу українську національну ідентичність – знищуючи мову, культуру, памʼять на тимчасово окупованих територіях. Це екзистенційна війна. Політика утвердження української національної та громадянської ідентичності – це про нашу безпеку, силу, сьогодення та майбутнє», – підкреслила Наталія Гонтаренко.
Публічна дискусія стала майданчиком для діалогу між тими, хто творить українські сенси щоденно. Спеціальними гостями, спікерами та спікерками події стали:
Петро Гончар, генеральний директор Національного центру народної культури «Музей Івана Гончара»;
Євген Клопотенко, співвласник та бренд-шеф ресторану «100 років тому вперед»;
Катерина Ясько, докторка наук з державного управління, професорка КНУ ім. Тараса Шевченка, членкиня консультативно-дорадчих органів при РНБО та Міноборони України, співзасновниця проєктів «Амбасада українських сенсів» та «Школа нового мислення»;
Михайло Чудновський (The Cymbalman), музикант гурту ONUKA;
Наталія Кривда, докторка філософських наук, професорка кафедри української філософії та культури КНУ ім. Тараса Шевченка, академічна директорка Единбурзької бізнес школи в Україні, голова наглядової ради Українського культурного фонду;
Олена Кривенко, голова правління БО БФ «КОЛО», співавторка та координаторка проєктів «Книжкобус» і «Знай Свою Україну»;
Оксана Лихожон, CMO Zagoriy Foundation, авторка ідеї проєкту «Витоки. Путівник українськими звичаями»;
Артур Пройдаков, учитель української мови та літератури, виконавчий директор освітньої фундації MriyDiy.
Формування сенсів – це процес, який вимагає уваги, сміливості та постійного діалогу. І ця зустріч – ще один крок до спільного розуміння того, хто ми є й куди прямуємо.
Захід організовано Благодійним Фондом «КОЛО».