Приклад компанії МХП показує, що соціальна співпраця бізнесу, громад і держави в справі реабілітації ветеранів є ефективною.
Про це сказав Павло Мороз, директор департаменту корпоративної соціальної відповідальності МХП під час міжнародного форуму «Сила спортивної дипломатії».
«В різних областях країни цьогоріч ми запустили 15 адаптивних клубів для ветеранів та людей з інвалідністю. Це проект «Час діяти, Нестимеі», які реалізовано спільно з Мінмолодьспорту та «активними парками». Ми створюємо можливості для всебічної, зокрема спортивної, адаптації ветеранів в громади та суспільне життя», - сказав Павло Мороз.
Він додав, що мета соціального напрямку МХП – посилювати співпрацю з державним сектором, адже завдяки партнерству з Мінмолодьспорту та «Спорту для всіх» зокрема, компанія може розширювати соціальну функцію.
«Ми в компанії відчуваємо, як війна впливає на наші родини, забирає найкращих. Понад 1600 працівників компанії мобілізовані до Сил оборони, 600 наших колег є ветеранами, 150 співробітників компанії, на жаль, повернулись на щиті. Ще близько 100 - зниклі безвісти. Це наш спільний біль», - підсумував Мороз.