«Україна справедливо вважається однією з країн із найактивнішим розвитком ІТ-галузі у світі. Однак вітчизняних технологічних проєктів у спортивно-розважальній галузі дуже мало. Щоб допомогти українській сфері спорту та розваг трансформуватися й адаптуватися до сучасних умов було проведено спеціалізований хакатон», - зазначив Міністр молоді та спорту Вадим Гутцайт.
Захід пройшов із дотриманням усіх вимог карантину міста Києва – через обмеження у залі міг бути присутній тільки один представник команди, а інші працювали віддалено. Хакатон викликав неабияку зацікавленість – організатори отримали понад 200 індивідуальних і командних заявок. З усіх заявок для участі у хакатоні були сформовані та відібрані 35 команд. У результаті активної роботи протягом трьох днів у фіналі на пітчах було представлено 28 проєктів.
«Дуже радий, що незважаючи на пандемію нам вдалося провести хакатон. Ми змінили формат та, враховуючи всі карантинні обмеження, все ж провели цей захід в офлайні. Зараз найголовніше те, що ми знайшли кожен з цих проєктів та поклали початок нашому спілкуванню, створили прогресивне спортивне ком’юніті. Це лише наш перший захід, та попереду нас чекають ще багато спільних подій. А проєктам, що брали участь у хакатоні, ми обов’язково будемо допомагати розвиватися», – наголосив заступник Міністра молоді та спорту України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Віталій Лавров.
Перше місце та головний приз від генерального партнера хакатону компанії Parimatch Tech у розмірі 30000 грн отримав проєкт 12Climb, додаток для скелелазів та інтерактивний скеледром. Друге місце посів проєкт Mixsport, спортивний агрегатор України та маркетплейс спортивних локацій, тренерів, спортивних подій та активностей. Третє місце здобув Fanbuster, соціальна платформа для вболівальників. Платформою зацікавився ФК “Рух”, і сторони вже обговорили потенційну співпрацю. Спеціальний приз у розмірі 500 дол. США за виконання завдання з кіберспорту від компанії Esports Charts отримала команда Stream Radar.
«На Sport and Entertainment Hackathon ми побачили велику кількість чудових ідей і вже готових проєктів на етапі розвитку. Кожен, хто робив пітч, вже справжній переможець, адже розвиває власний стартап у цей непростий час. Протягом хакатону учасники здобули нові знання на лекціях, провели нетворкінг, попрацювали із менторами. Впевнений, для всіх проєктів цей захід стане трампліном до нових досягнень, і ми готові допомогти тим, хто вирішив стати успішним інноваційним підприємцем», – додав директор Українського фонду стартапів Павло Карташов.
Сторінка хакатону у Facebook: https://www.facebook.com/sehackathon/