Віталій Лавров на “EU4DigitalUA: 5 років цифрових змін”: “Технологічний спорт - важливий напрям для профорієнтації молоді”

опубліковано 03 листопада 2025 року о 09:42

Заступник Міністра молоді та спорту України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Віталій Лавров взяв участь в панельній сесії  “Кіберстійкість і наближення до стандартів ЄС” в рамках конференції “EU4DigitalUA: 5 років цифрових змін”.

В своєму виступі Віталій Лавров розповів про перші відбіркові регіональні змагання, перший Чемпіонат України з кібербезпеки та формування національної збірної, а також важливість цього напряму для професійної орієнтації молоді при виборі майбутньої спеціальності.

“В рамках військово-патріотичного виховання молоді, ми з 2024 розпочали системну роботу з розвитку технологічного спорту.  В 2025 році цей вид спорту було визнано офіційним, що дозволяє придати тренувальній та змагальній діяльності системного формату.  Кожен спортсмен, що приймає участь в дисципліні CTF (кібербезпека) може для себе обирати різні способи подальшого розвитку: чи хоче розвиватися в цьому напрямку як спортсмен, чи піде на роботу в спеціалізовані служби, чи будет фахівцем з кібербезпеки в приватному секторі. Спільно з профільною федерацією, партнерами, місцевою владою маємо створити необхідні умови для розвитку людського капіталу в кібербезпеці”, - підкреслив Віталій Лавров.

Заступник Міністра молоді та спорту України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації нагадав, що за підсумками Чемпіонату України з дисципліни CTF була сформована національна збірна, яка взяла участь в European Cybersecurity Challenge 2025. Це був корисний досвід і для спортсменів, і для функціонерів, щоб зрозуміти у чому ми можемо бути кращими під час проведення таких змагань в Україні.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux