Також Мінмолодьспорту є першим відомством, яке зобов’язалось проводити такі перевірки з залученням громадськості щорічно.
Перевірку було проведено 4-5 березня 2019 року за показниками, встановленими методикою. Таких показників всього 14, це: дотримання порядку реєстрації, формування справ, строків розгляду, пересилання за належністю, розгляду особливих категорій; роз’яснення порядку оскарження; наявність графіку та порядку проведення особистого прийому; наявність обладнаної громадської приймальні, «гарячої лінії»; проведення аналізу, планування та інформування щодо організації роботи зі зверненнями громадян. Всі показники було визначено позитивними, рівень організації роботи зі зверненнями громадян у Мінмолодьспорту було оцінено комісією таким, що відповідає вимогам, установленим законодавством.
Складено відповідний акт перевірки http://dsmsu.gov.ua/media/2019/03/25/49/Akt_perevirki.pdf.